سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....


شب یـلــــدا نشستیم با فک و فامیل طبق معمول خانوما غیبت آقایون سیاسی به به چه بحثای گرمی مـامـانم میگه: برم حافظ بیارم فال بگیریم
پیش خــودم گفتم دمت گرم ننه الان حالو هوامون عوض میشه
مــامــان: حامد جان بیا پسرم بیا این کتابو بگیر
مـــن: (کلی شیک و با کلاس) چشم مامان.
کتابو گذاشتم رو پام حالا همه ساکت شدن میخوان از اشعار حافظ فیض ببرن کتابو باز کردم
یه نگاه به مامانم کردم یه آهههههیی از ته دل کشیدم گفتم مامان این مفاتیح و ببر حافظو بیار
خلاصه تا آخر شب شدیم سوژه خنده فک و فامیل بابا ولمون کننین برین به غیبتتون برسین دیگه
از این مامانا هممون داریم


داداششم 5شنبه ظهر میگه : من شنبه امتحان ششیمی دارم اگه امشب دنیا تموم میشه ، الکی درس نخونم!!!
خدایا ما یه هفته قبل هر امتحانی از دلشوره خواب و خوراک نداشتیم شبا کابوس میدیدیم ، حالا اینا که آینده مملکتن ...


.

دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم ! عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانسترن !


یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت،

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!

فک و فامیل ما داریم ؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://mahnazsamiyi1375.blogfa.com

اکرم جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی ادرسشو ندارم فک کنم بی خیالش شده اون قالبم خودش عوض شده خیلی دوسش داشتم دیگه نیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد